piątek, 3 października 2014

oddawajka

Dziś siódma rocznica wydarzenia, które kojarzy mi się z tytułem powieści (urodziny mojej córeczki).
W związku z tym możecie zgłaszać się  po książkę:

Okładka książki To, co najważniejsze Nie jest to książka o w/w urodzinach więc spokojnie:D

Oddawajka trwa od dzisiaj(4.10) do 1 listopada.
Wśród zgłoszeń 1 listopada moja dzisiejsza jubilatka wylosuję szczęśliwca, do którego książeczka pofrunie:)
Wystarczy podać swojego maila i posiadać adres krajowy.
Powodzenia:))))                                                                                                                                                    

24 komentarze:

  1. Chętnie przygarnę :)
    Przesyłam jubilatce życzenia spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam
    beataalfa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, życzenia przekazane:)
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zgłoszę :)
    hinata98@o2.pl
    A jubilatce życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam i dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście sto lat i jeszcze więcej :)
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Naj, Naj, Naj dla Twojej córeczki :)

    Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję w imieniu córci:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    juanaczytam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zgłoszę :)
    coolmamma@o2.pl

    I spóźnione życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    elaluczkow@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc i ja się zgłoszę :)
    zosiasamosia.k@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Chętnie przyjmę książkę w dobre ręce.
    bugajska.malgorzata@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    molksiazkowy.pl@wp.pl

    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla córki. :)

    marlena.mikulska00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zgłaszam
    rys_n@wp.pl
    Sto lat dla jubilatki! :)

    http://czytaniejestok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas zakończyć oddawajkę. Wszystkim serdecznie dziękuje za udział. ZA pośrednictwem mojej Jubilatki wylosowałam szczęśliwą zwyciężczynię, a jest nią Zjadam Skarpety. Gratulacje, książka niebawem do Ciebie pofrunie:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Taka karma czy głupie serce

  Sara jest trzydziestoletnią mieszkanką Madrytu. Ma narzeczonego, Roberta oraz młodszą szaloną siostrę i nie mniej zwariowanych rodziców. J...