piątek, 14 listopada 2014

Konkursso Mikołajkowe

Zbliżają się mikołajki i z tej okazji mam dla Was prezent, którym oczywiście jest książka.Lista. Historia zbrodni niedoskonałych... — Magda Bielicka Aby mieć szansę na otrzymanie książki trzeba w komentarzu podać krótką listę książek ( góra 5), jakie uważacie za godne przeczytania, a których ja nie przeczytałam. Osoba która trafi najbardziej  w mój gust czytelniczy otrzyma mikołajkowy prezencik.
Będzie mi miło jeśli info o konkursie zamieścicie na swoim blogu, ale nie jest to warunek konieczny.
Ogłoszenie wyników podam  rzecz jasna 6 grudnia.
Powodzenia i czekam na Wasze propozycje.

PS. książkę wysyłam tylko na krajowe adresy.

ZAPRASZAM

4 komentarze:

  1. 1. "List z Powstania"
    2. "Hopeless"
    3. "Dziesięć płytkich oddechów"
    4. "Angielska dziewczyna"
    5. "Lustrzane odbicia"

    sylwka.sk91@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w zabawie i dziękuję.:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezkonkurencyjnie, bezapelacyjnie wygrała Sylwka:)
    ANgielska dziwewczyna czeka na mnie w bibliotece
    List z Powstania przeczytany
    LUstrzane odbicia jeszcze nie zdobyłam ale bardzo mnie kusi:)
    HOpeless - myslę że może mi sie spodobać
    DZiesięć płytkich oddechów - może kiedyś
    DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Dla mnie Hopeless bardziej się podobała niż "Lustrzane odbicia"

    OdpowiedzUsuń

Taka karma czy głupie serce

  Sara jest trzydziestoletnią mieszkanką Madrytu. Ma narzeczonego, Roberta oraz młodszą szaloną siostrę i nie mniej zwariowanych rodziców. J...