poniedziałek, 24 lipca 2017

Już za kilka dni, za dni parę...

2 sierpnia za sprawą Wydawnictwa Albatros pojawi się długo wyczekiwana ( przynajmniej przeze mnie) najnowsza powieść Guillaume Musso "Dziewczyna z Brooklynu". Przyznam, że poprzednia książka autora " Ostatnia chwila" średnio przypadła mi do gustu. Miałam wrażenie, że po prostu autor się nieco wypalił, skończyły mu się pomysły. Z tym większym niepokojem czekam na  "Dziewczynę..."Mam nadzieję, że tym razem się nie zawiodę.
A oto szata graficzna powieści:




Guillaume Musso: DZIEWCZYNA Z BROOKLYNU


Wygląda zachęcająco, nieprawdaż?

4 komentarze:

  1. Też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało okładek mnie zachwyca i ta niestety również nie wzbudza we mnie pozytywnych emocji, ale czekam na recenzję tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Taka karma czy głupie serce

  Sara jest trzydziestoletnią mieszkanką Madrytu. Ma narzeczonego, Roberta oraz młodszą szaloną siostrę i nie mniej zwariowanych rodziców. J...