piątek, 12 sierpnia 2016

Czekając na ... czyli książkowy wrzesień

Wrzesień zwiastuje nadejście jesieni. U większości ludzi budzi to niezadowolenie, przygnębienie. Ja osobiście lubię jesień. Za kolory, odrobinę melancholii i długie wieczory do wykorzystania na super lekturę.A we wrześniu wydawnictwa serwują nam świetne pozycje do czytania.
Aż ślinka cieknie:
Wydawnictwo Prószyński i S-ka kusi "Igraszkami z losem" i "Lepszą połową". Obie książki przyciągają mnie nazwiskami autorek, które uwielbiam.

Wydawnictwo Albatros :
Alex Marwood: Zabójca z sąsiedztwaGraham Masterton: SIOSTRY KRWI Te pozycje interesują mnie ze względu na to, że od dawna nie czytałam czegoś mocniejszego, co wywoła u mnie jakąś adrenalinkę, wywoła dreszczyk. A coś mi mówi, że zarówno jedna jak i druga powieść zapewni mi to w nadmiarze.

 Wydawnictwo Filia prezentuje kontynuacje powieści, które swego czasu mnie bardzo urzekły i nie mogę się doczekać dalszych losów bohaterów:

Weranda na Czarcim Cyplu - Liliana Fabisińska Przyjaciele i rywale - Krawczyk Agnieszka            
 Oczywiście to tylko kropla w morzu książek, na które się szykuję:) A Wy na co czekacie?

                                                                                

8 komentarzy:

  1. Hm wyglądają dość ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę na p. Fabisińską, ale się zastanawiam, bo pierwszy tom mi się średnio podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast podobał się bardzo.
      Może drugi tom spodoba Ci się bardziej.

      Usuń
  3. W etykietach rzuciło mi się w oczy, że masz słabość do Prószyńskiego :) Ja także :) Oprócz nowej książki Kołakowskiej chętnie dorwałabym "Zabójcę z sąsiedztwa" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tej książki:)

      Usuń

Taka karma czy głupie serce

  Sara jest trzydziestoletnią mieszkanką Madrytu. Ma narzeczonego, Roberta oraz młodszą szaloną siostrę i nie mniej zwariowanych rodziców. J...