niedziela, 1 marca 2015

Wiosenna wybierajka

Z okazji zbliżającej się wiosny proponuję wybierajkę trwającą do 21 marca. W tymże dniu wylosuję szczęśliwego posiadacza jednej z tych książek:
Okładka książki Urojenie  Okładka książki Nie zabija się czarnego kota                                                                         
         Aby otrzymać książkę należy zgłosić się pod postem, podając swój e-mail i tytuł wybranej powieści.warunkiem jest również posiadanie adresu krajowego.
 Miło mi będzie jeśli dołączycie do obserwatorów bloga lub zamieścicie u siebie informację o wybierajce .
Byle do wiosny:)
powodzenia:))))))                                                                                        

13 komentarzy:

  1. Może ja się zgłoszę :) Mam ochotę na Czarnego Kota.
    email: morus1@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również z miłą chęcią się zgłoszę po "Nie zabija się czarnego kota"
    Informację udostępniłam w google+
    E-mail: sylwkask91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie książki czytałam i uważam, że są super! Zatem wszystkim niezdecydowanym polecam powyższy konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się zgłaszam! :) Wybieram "Nie zabija się czarnego kota". Informację umieszczam na moim blogu książkowym (bo-kocham-czytac.blogspot.com). Mój email: kasiad9-98@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po "Urojenie"
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Wybieram Nie zabija się czarnego kota
    mail: magda.hemperek@wp.pl
    obserwuję jako zaczytanamadlen
    baner na blogu: http://zaczytanamadlen.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    zapraszam na konkurs do mnie http://zaczytanamadlen.blogspot.com/2015/03/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Wybieram: "Nie zabija się czarnego kota"
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :)
    Wybieram: " Urojenie " Janusza Koryla
    Email: elizagrajek@gmail.com
    Obserwuję jako: Eliza Grajek
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Wybieram: " Urojenie " Janusza Koryla
    Email: kathyleonia88@gmail.com
    Obserwuję jako: Kathy Leonia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z miłą chęcią"
    Wybieram: "Nie zabija się czarnego kota"
    E-mail: zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Nie zabija się czarnego kota" - fajna, lekka książka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i wybieram "Urojenie". ;)
    Email: kasandrajankowiak98@gmail.com. ;)
    Obserwuję jako: Kasandra Jankowiak.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! :) Wybieram "Urojenie" :)
    Email: dariag@onet.eu
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Taka karma czy głupie serce

  Sara jest trzydziestoletnią mieszkanką Madrytu. Ma narzeczonego, Roberta oraz młodszą szaloną siostrę i nie mniej zwariowanych rodziców. J...